BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

✪ Blue Biru XD ✪

Sorry if colour blue header and background aku buat korang sakit mata or apa apa jelah. Just nak bagitahu, colour fav aku colour blue XD Sebab tu lah bila korang bukak blog aku, semua colour blue. Sorry, Hikhiks. Bhaii

Wednesday, May 8, 2013

Tenanggg ~

7Mei2013, pukul 6 lebih dekat maghrib aku pergi mcd klebang restu. Cadang nak buat folio dengan Azim, Yus nd Syahdad, but Yus nd Syahdad balik awal. Aku datang lambat sangat --' Then yang ada masa aku datang just Azim nd Bieyla. Sembang sembang, maybe dalam 7 lebih Azim nd Bieyla nak gerak dah. Kay, tak apa. Tak kisah. Ayah mesej bagitau nak ambik aku dalam pukul 7.30 but aku cakap tak payah. Ambik dalam pukul 8.30 or 9. Sebab masa tu aku tengah runsing, serabut sangat sangat kepala ni. Taktau kenapa. So, aku duduk lepak kat mcd sorang sorang sampai malam. Dah biasa. Harhar x') Bila lepak sorang sorang, tenang je aku rasa. Tak ada orang ganggu aku nd apa apa jelah kann. Serious, tenang sangat masa tu. Bila ayah dah datang, dalam kereta kepala aku serabut balik. Herm, taktau lah. Aku pun pening, kadang kadang tu fedup jugak. Tapi aku still sabar dengan masalah sekarang ni :')
okay, nanti cerita lagi ;) 
Bhaii *lambaitangan 

0 comments: