BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

✪ Blue Biru XD ✪

Sorry if colour blue header and background aku buat korang sakit mata or apa apa jelah. Just nak bagitahu, colour fav aku colour blue XD Sebab tu lah bila korang bukak blog aku, semua colour blue. Sorry, Hikhiks. Bhaii

Sunday, May 12, 2013

Sakit Hati

Aku sakit hati dengan perangai dia sekarang. Siapa? Shaharil Shukri. Dia dah lain sangat. Dulu macam macam aku buat dekat dia and sekarang dia pulak balas dekat aku. Kiranya aku dah dapat balasan apa yang aku buat sebelum ni kan? :') But sekarang dia pulak buat aku macam ni and harap dia dapat balasan balik bila dia tinggalkan aku nanti. Aku cakap macam ni sebab aku tengok dia dah lain. Aku nak dia dapat balasan bukan dari aku sebab aku takkan buat macam tu kali kedua and aku nak dia dapat balasan dari gf dia yang akan datang lepas dia tinggalkan aku nanti. Aku taknak dia tinggalkan aku, tapi andai kata lah kan, yang dia akan tinggalkan aku, aku doa kan dia dapat balasan yang sama x'( Setengah orang boleh kata 'nak tengok dia bahagia dengan orang lain and kita pun bahagia bila tengok dia bahagia'. Tapi bagi aku tak. Aku taknak tengok dia bahagia dengan orang lain. Bukan sebab dendam, tapi sebab aku sayang dia lah aku tanak tengok dia bahgia dengan orang lain. Selalunya aku ckap lain, tapi now, luahan hati aku yang sebanrnya. Tolong faham aku. Tolong bhenti buat semua ni :'((
Bhaii

0 comments: