BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

✪ Blue Biru XD ✪

Sorry if colour blue header and background aku buat korang sakit mata or apa apa jelah. Just nak bagitahu, colour fav aku colour blue XD Sebab tu lah bila korang bukak blog aku, semua colour blue. Sorry, Hikhiks. Bhaii

Tuesday, May 7, 2013

Tak Tahu Nak Cakap Macam Mana Dah :'(

Shaharil Shukri. Nama tu? Yea, nama lelaki yang paling aku sayang :') Sekarang dia dah lain sebab aku pernah sakitkan hati dia dulu. Yea, aku bodoh! ='( Semalam, 6Mei2013. Sebab aku, kitorang gaduh. Serious cakap, aku sedih! ='( Pagi tadi pulak mesej dia. Dah mesej2, dia suruh kejut pukul 5.30 a.m. Kejut kejut, tak bangun. Tapi taktahu lah pulak dia tak bangun or ape. Masa tu dia nak pergi kerja. Balik sch tadi, mesej dia bagitau aku dah balik, dia tak reply. Kay, maybe dia kerja =') Setengah jam maybe, aku call dia. Tengok tengok dia off phone. Aku fikir positif.. Maybe bateri phone dia low kann? =') And now, aku online. tengok relay dah tak ada! Sedih gilaa ='( Aku tau dia tak boleh jadi macam dulu. Tapi dah dah lah tu, jangan hukum aku sampai macam ni ='( Pedih gila hati ni, tapi aku cuba sabar tunggu mesej dari dia. Taktahu nak mengadu kat siapa dah ='((
#Relationship aku sekarang? Aku pun taktahu ;'( Sedih kay, sedih!  
Kbhaii ='/

0 comments: