BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

✪ Blue Biru XD ✪

Sorry if colour blue header and background aku buat korang sakit mata or apa apa jelah. Just nak bagitahu, colour fav aku colour blue XD Sebab tu lah bila korang bukak blog aku, semua colour blue. Sorry, Hikhiks. Bhaii

Sunday, May 5, 2013

My Bestfriends ;D

Nurul Najwa binti Amir Sharifuddin. Member aku dari form2 but antara member member aku yang lain, Najwa ni lah yang paling faham perangai aku. Aku susah, senang macam mana pun, dia je yang ada dengan aku. Aku pulak? Faham lah jugak dengan perangai dia ni. Hoho XD Kadang kadang pening jugak dengan dia ni sebab dia ni GilaGila sikit. Maksud paling tepat, Sporting. But, dia ni sombong sangat sangat dengan lelaki --' Macam aku. Hikhiks. Just nak bagitahu yang Aku Sayang Budak Gila Ni XD Nak tengok gambar dia? Ni lah Najwa yang aku cerita tu ;)
 

Comel kan? :D

Okayy. Habis cerita pasal Najwa. Yang ni member aku jugak, Yus Farahin Haiqal. Perangai dia ni? Ajet ajet sikit :3 Haha! Yus ni pulak boleh dikatakan faham jugak lah dengan perangai aku. Tapi maybe dia faham sikit je -oo- Aku member dengan dia ni dari sekolah rendah lagi. Sampai lah sekarang and now, kitorang satu kelas. Sekali lah dengan Najwa tu. But, if nak member dengan Yus ni, tak boleh kuat tacink sebab dia ni suka kutuk depan depan. Aku selalu kena, tapi cool je sebab dah biasa dengan perangai dia. Siapa yang tak biasa tu, kesian lah. Hahahaha. Okay okay, malas cerita panjang panjang. Bawah ni gambar dia. 
  



Left #AmirulAzim #YusFarahinHaiqal #DanialFitri

  Last. Iskandar Azmar. Bestfriend aku masa form2. Sekarang? Yes, still member and dia satu kelas jugak dengan aku, Najwa and Yus. Dulu dia ni rapat sangat dengan aku sampai cerita pasal girlfriend dia pun, dia cerita dekat aku. Chop, girlfriend Azmar ni, member aku jugak. Hikhiks XD Sekarang aku tak rapat dengan dia sangat. Sebab ape? Sebab dia selalu tak datang sch. Haha. Dia ni member rapat Yus. Putar belit kan? Harap korang faham. Harhar. 

 

Yang tengah tu Iskandar Azmar ;)
TheEnd

Bhaii * lambaitangan  

0 comments: